Cheer Elite, Tornados!

Om ca 20 minuter beger jag mig iväg till Torvalla för 5x400m joggning och sedan cheerträning i en timme. Måndagarna har vi såklart sämsta passet, eftersom att man inte hinner ett skit på en timme men vi kan ju glädjas med dett 2h pass på fredagar och ett 2,5h pass på lördagar. Tisdagspasset är 1,5h och också värdelöst kort tid... menmen. Därför fyller vi ut tiden med 30mins extra joggning varje måndag!

Iaf, jag är klädd och redo och ska snart ringa challe och säga att hon kan lyfta ärslet och komma hit nu! Får se om vi får med oss Jonna också så att vi kan gå till Torvalla. Inga latheter här inte, utan det gäller att vara hurtig :)

Skriver senare efter träningen om hur det gick för nu ska jag gå och leta upp mitt knäskydd!
Dagens Cheeroutfit blir alltså denna: Blogg.se ville inte sammarbeta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0