Deadtime?

hahaha neeejneeej, rubriken var något som bara dök upp i huvet. Har igentligen med att göra att bloggen dog lite igår. Ingen Update blev det, varken från min eller Challes sida, så jag får väl ta och rycka in lite ;) Är hemma idag från skolan av lite personliga skäl, så passar på att blogga lite, och dessutom leka lite med Kalles blogg. Fixade faktiskt hans bloggdesign innan jag fixade våran men självklart glömdes den bort lite, och våran kom upp före. Men nuså! Nu är Kalles blogg igång och ni äär varmt välkomna dit för att läsa lite allmänt om hans liv, bl.a. och manlig Cheerleader!

En liten sak till. Vi söker tjejer och/eller killar i åldern 1996 och äldre till vårat lag Tornados! Under året ska vi hinna med bl.a DM och RM och lite andra diverse uppvisningar och dessutom försöka placera oss så bra som möjligt. Vi tränar 4 dagar i veckan, måndagar, tisdagar, fredagar och lördagar oftast i torvalla. Så känner du att du är intresserad så banga inte på att mejla till någon av våra ledare, skriva till mig eller mejla föreningen. Kontakt osv, hittar ni på www.cheerelite.nu där hittar ni även vårat lag Tornados.

Taggar dessutom till träning ikväll som inleds med ca 20 minuters springning som uppvärmning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0