Im crying out, I breaking down.

Heej! Har varit lite nere idag haha orkar inte skriva ut heller, inte här.
har inte skrivit överhuvudtaget heller har inte funnits något att skriva eller jo egentligen men ingen tid rättare sagt. I fredags var jag i skolan först slutade tidigare så åkte med Kristina till piercingstudion i gamla stan så fixa hon till sina piercingar lite, sedan fick jag reda på att träningen började tidigare, 5 rättare sagt och klockan var 4 så jag skyndade mig hem och direkt dit, sedan direkt till Veronica.
Vi orkar inte heller blogga tillsammans alltid!

Anyways sen var det lördag då vaknade jag vid 12, träning 15.. inte så mycket tid att vakna, äta, byta om och så! Träningen var helt klart nice! Sedan hem fixa mig och till Emelie, sen hem och sova! Idag vaknade jag lite segt, städade lite segt, nu färgar jag mammas hår och ska klippa det.

http://www.youtube.com/watch?v=UzSY1EEp7lg&feature=related

Älskar den där scenen!

Kommentarer
Postat av: emilie

Fin blogg! :D ♥

2011-10-10 @ 10:52:32
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0