I'm soooo done with you!!

woop woop, nu e man äntligen klar med pluggandet. Ha-Ha, igentligen inte eftersom att jag har svenska och plugga också. Så jävla mkt plugg nu i 2:an, jag blir gaaaalen! Har iaf skrivit klart nästan alla instuderingsfrågorna så de blir att plugga på dom påvägen till skolan imorn - standard!

Annars så kommer Challe hit snart och vi ska ta oss en tur(i de mysiga regnet) till torvalla och se på lite cheerträning. Behöver verkligen all inspiration som jag kan få just nu, och måste verkligen peppa mer. Så de ska iaf bli jättekul. Känner dock att det blir på med gummistövlarna och ett paraply över huvut....

Skolan vart ok idag, skolkade lite från idrotten (host,host...) och gick och fikade istället, treeeeevligt! Älskar verkligen att fika! Sen beror det ju även på vad man har för sällskap, men de sällskapet jag hade idag va iaf väldigt bra ;)

Nu måste jag springa ner och öppna grinden till vännen min så hon inte får stå och vänta och bli alldeles blöt. Skriver kanske senare!



xxx Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0