It´s a new start!

En ny start - en nystart?
Iaf, vi börjar från början igen.


Nu är det dax att börja blogga på riktigt igen. Om mitt liv, om challes liv, om vårat liv tillsammans, som de bästa vänner vi är. Allt som inspirerar mig ska få träda fram på bloggen, alla tankar, ja iaf nästan allt! Att få skriva av sig måste vara en sak som de flesta behöver. Att bara få släppa ut allt och inte stänga det inom sig.

Jag har väldigt lätt för att isolera mig, stänga in allt i mig själv. De gör mig vansinnig, galen och helt psyko! Jag trycker upptaget, jag dissar sms, jag stänger av mobilen, låtsas att jag inte hör när facebook-chatten plingar om och om igen. Men när sådant häder då är det riktigt skönt att ha en bästa vän, precis en sådan som jag har!

Hon finns där, hon stöttar mig, och hon förstår precis när jag har det jobbigt.




V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0