Kollar TV!

Sitter i soffan med far mig och kollar på Bonde söker fru. Så just nu sitter dom och väljer ut vilka fyra som ska få följa med till böndernas gård. Ganska segt program om jag får säga det själv, men eftersom att min tränare - Per-Ola Nyström, är med så måste man ju följa det!

Annars har dagen varit bra trots att jag kom försent till skolan imorse... De va nått tåg som hade gått sönder så allt var typ inställt eller försenat. Men tog mig iaf till skolan, dock runt 1 timme för sent. Hade lektion i ca 1 h, sen fick vi lunch. Åt mat och sedan gick vi ut och satte oss på en bänt, jag, Jonte och Rydberg. Snackade lite och lyssnade på disneylåtar? fråga mig inte varför....

Begav oss sedan upp mot skolan och mötte en annan elev som sa att spanskan var inställd vilket betydde att vi slutade för dagen. Åkte direkt till stallet, hoppade ponnyn på volten vilket gick riktigt bra! Och sedan dess har jag bara legat och latat mig.. har inte orkat med att göra något alls.

En liten sammanfattning vart de iaf, för nu ska jag kolla vidare, ciao!! :)


Bilden är från polen i sommras - 2011.




Min drömhäst som står och väntar på mig i polen. Eller jaa nästan iaf... Ska bara sälja ponnyn först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0