Make It Yours.

Make It Yours var rubriken va, även ett motto för mig, inte bara ett namn.

Min syn på livet då? Gör allt till ditt egna säger jag bara.
Tveka inte på något som du vill ha, det kan vara vadsom hellst, en kille du tycker om, en sak, eller vem vet, kanske en glass. Man kan tveka på olika sätt, som att inte äta glassen för att du bara tänker på hur mycket skit det är du stoppar i dig. Eller att du vill ha en kille, men du är rädd, vilket gör att du tvekar.

Jag ser på saker såhär. Varför tveka när man bara lever en gång? Varför inte ta den där xtra glassen och känna att man faktiskt lever.
Att tveka måste varit det sämsta valet som jag har gjort. Jag tvekade, jag gjorde så att jag själv såg osäker ut, men inte bara jag, de var så många andra som bidrog. Nu, nu orkar jag inte tveka. Jag tvekade, jag förstörde det. Jag tog inte det jag ville ha helt enkelt.

Gör det ditt, försök med alla hjälpmedel, tveka inte en sekund! När du har försökt med allt det där, först då när du känner, nej jag kommer inte få det, det kommer inte gå - då, först då tycker jag att det är okej att skita i det.

Jag hatar när jag ser folk som vill saker, men inte gör allt för att uppnå de dom drömmer för. Det är som att inte leva sitt liv till fullo. Det är som att begränsa det, som att tänka "jag kan få det jag vill - men jag vågar inte"

DET ÄR FEL, FEL, FEL!

Jag tar det jag vill ha, men jag ger tillbaka. Just nu vill jag ha en sak, kanske en person, eller ett föremål. Och jag är inte rädd för att göra vad som krävs. Även om jag har en rädsla, en stor tvekan inom mig, så får jag inte visa det. Jag vill, och jag SKA!


Så, det är inte mycket svårare än så, MAKE IT YOURS!



Fick bli en bild på charlene, bara för att den visar precis vad jag tycker, tänker och känner om dom som bara ger upp - Inte ger det hela en minsta chans!

xxx Veronica

Kommentarer
Postat av: DR

Ville bara önska dig en trevlig helg ♥

2011-10-07 @ 18:49:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om ta del av mina 1200 läsare, om du känner för det :)

2011-10-08 @ 12:29:31
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: hildas porträtt

Nu har du chansen att vinna ett egen tecknat porträtt!

Antingen på dig, en vän eller motsvarande.

Gå in på bloggen och var med du också!

2011-10-08 @ 16:42:27
URL: http://hildafromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0