Mindre en en timme i skolan!

Hur onödigt var det inte att jag åkte till skolan idag?? Först tänkte jag åka till älvsjö-mässan på eget företags grej! Min nya linje ni vet! Fast jag ångra mig igårkväll så jag ville åka till skolan istället och inte missa något ämne.

Så imorse börjar jag halv nio, men surprise! Jag försov mig, vaknade kvart i nio, springer till bussen tar den som går 9 för engelskan som börjar 10 ville jag verkligen hinna till! Så får jag ett text från Kristina som säger att dom flyttat fram allt, kommer till skolan och har svenska vid tio, gör ett arbete.. sen slutar för dagen? Så himla värt.

Så jag och Kubbe gick ner till Mandy's köpte lite redbull och drog hemåt, såå nu sitter jag här varit hemma i någon/några timmar. har precis ätit pasta&lax, supergott! ;)

Dricker lite redbull sugarfree, dricker det inte pga Kissie.. fick faktiskt iden från Lauren Conrad hihihi

Nu ska jag göra lite tråkigheter som att städa mitt lilla rum och tvätta lite.
Senare tänkte jag gå och mysa i badet med lite ansiktsmask och hårinpackning! tihihi

XOXO
CHARLENE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0