Skulle ha ett jättebra citat som Veronica sa idag här men glömde..

Haha kom hem för ett tag sen, klockan är tio. Som vanligt har jag inte städat idag, har dock stretchat och cheertränat massor! Ska gå och duscha och gosa i badrummet i någon timme efter det här inlägget. Öva lite cheerfaces! Haha har funderat på att kanske lägga ut ett ljudklipp/video på när jag sjunger.. fast vet inte om jag vågar tihihih!

Anyways jag och Virre kollade på Innebandy och Hockey(och killar) hehe men dom var runt 20 men vissa funka, hockeyspelarna såg man dock inte så mycket av!


Innan vi gick ut med våra Vinderskor heheh kallt nu ju! Kände mig naturel idag, inget smink nästan!

En groda som skrämde livet ur mig!!

Innebandy pojkar!

Öva på våra cheerfaces lite kanske? Det här var dock den dåliga bilden på mig!

Juste vi hittade en kille på Phonefamily som var väldigt charmig som vi stog och prata med en stund! Hahaha

Vill bara säga att jag bara täknt på en person hela dagen idag, som jag sa i mitt förra inlägg haha saknar honom!

xoxo
charlene

Kommentarer
Postat av: Hanna

as fin blogg!

intresserade av ett länkbyte? :)

2011-10-07 @ 10:36:57
URL: http://hannahnskog.blogg.se/
Postat av: virre

Jag sa, "vad fult han tuggar" ;)

2011-10-07 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0