Charlene häär!

Hejhej här är jag! I det här inlägget ska jag skriva om mig själv, som i mitt liv handlar det mesta om mig. Självklart har jag mycket tid över till annat, som min bästa vän Veronica! Mina hundar Mirabell och Juni och Cheerleading, vi kommer till det!

Jag och Veronica skapa den här bloggen för vi är nästan jämt med varandra, vi gör vääldigt mycket ihop, det mesta faktiskt. Jag är iallafall 17 sommrar så nästa sommar bir jag 18! Kommer bli gött! Har gått frisör på yrkesgymnasiet fram till idag eller till torsdag, imorgon har jag min näst sista praktikdag på min salong i stan!
Nu (just idag) har jag bytt till Handel och Administrationsprogrammet i min skola, ska hitta en ny praktik! Mer om det senare!

Så till mina hundar, Mirabell, 5 år en gullegris, lat, söt, vit, fluffig, en coton de tulear! Sedan har vi min älskling Juni, en japansk spets, drömras sedan liten! Så gullig. Min mor är uppfödare så har några till. schäfrar, cottar och Juni! ja.. sen har vi min just nu passion som jag brinner för

CHEERLEADINGEN
Efter sommaren började jag tävlingslag, gick träning vintern 11. Men nu är det hårt, kul och tävling i februari! Jag är helt uppe i den här sporten just nu så det kommer skrivas mycket om det.

Orkar inte skriva så långt egentligen, men det jag brinner för mest och alltid gjort är Mode, älskar det såå mycket, och det är det jag vill jobba med, förhoppningsvid får jag praktikplats på antingen en klädesaffär eller någon make-up butik!




Här är några söta bilder! Kändes som om jag behövde göra det här inlägget nu så vi kommer igång!

Charlene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0