I´m going down, down...

Kände att det vad dax för ett första inlägg från min sida.
Dagen har varit åt hellvete, och just nu går allt verkligen bara utför, eller... jag tror igentligen inte att de gör de utan att jag helt enkelt tänker för mycket....
Började med att jag inte gjorde provet igår, med vissa andra också då, så vi drog till Waynes, och jag kan nog inte säga att jag var på världens bästa humör, men jag försökte iaf.
Hade även engelska på e.m och ställde in min privatmatte för jag kände inte att jag orkade med det idag. Nånting är det som händer med mig, och jag vet inte riktigt om jag gillar det eller inte. Jag tror jag börjar bli en smartare person, och numera så tänker jag efter innan jag aggerar... eller jag försöker iaf..

Så nu ligger jag här i sängen och kollar på 90210, älskar verkligen den serien!
Snart kommer även Charlene hit, känns bra! Behöver henne just nu, för de stödet som hon ger mig är obeskrivligt! Att ha en sådag äkta vän, är något som man ska ta vara på, tänk på de! :)

Cheerleading ikväll, med jogging innan. Taggad till tuuuusen, dessutom håller det mig sysselsatt och jag faller inte in i några jobbiga deppressioner.

Ni har igentligen ingen aning om vem jag är, och ni tycker säkert att jag är riktigt jävla störd när jag kommer med ett sådant här inlägg.. men jag kände verkligen för att få skriva av mig innan jag börjar om den tråkiga historian om mig själv. Men jag lovar, det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0