Så... Vem är då denna Veronica?

Jaa, vem är jag?
Som alla andra som du känner, kanske som dina vänner? - Så är jag som varje ungdom i denna ålder.

Jag går andra året i gymnasiet på Stockholms Idrottsgymnasium - Sam/Ekonomi och har gått där sedan julen 2010. Första halvåret i början av gymnasiet bodde jag på internat i Linköping och gick Vretagymnasiets Hästlinje.

"Vreta Naturbruksgymnasium - Linköping"

På vreta levde jag alltså livet, och gjorde allt annat än som jag igentligen borde ha gjort. Det slutade tillslut med (av personliga själ) att jag flyttade tillbaka till stockholm.

Som ni säker fattade så är jag den här "hästtjejen" som ingen orkar lyssna på - haha inte riktigt, men iaf när jag pratar om hästar.
Jag äger alltså två egna hästar som jag tävlar med nästan varje helg runt om i sverige. Dem kommer ni inte få läsa om så mycket utan det kan bli enstaka ord om att jag varit i stallet osv.
Förutom ridningen så är jag även Cheerleader i laget Tornados i föreningen Haninge Cheer Elite.
Cheerleading gjorde jag som liten men slutade p.g.a att jag ville satsa på ridningen. Nu när jag har mer tid (igentligen inte...) så började jaag på cheerleading igen, först i träningslag - vintern 2011, och sedan började jag i tävlingslag nu efter sommaren. Jag tränar alltså cheer 4 dagar i veckan och har hand om mina hästar, rider och tävlar ca 5 dagar i veckan. Däremellan försöker jag även plugga och gå till skolan...



Efter alla dessa träningar, tävlingar och plugget så umgås jag självklart massa med Charlene, som ni kanske redan fattat är min bästa vän. Tsm åker vi på resor, festar och har galet kul - precis som alla andra ungdomar.
Lite andra saker då... Jag älskar att fika och göra de väääääldigt ofta.

Förut var jag inte världens bästa människa, men med tiden växer man upp och inser vilka fel man har gjort.
 - Detta har jag alltså gjort ganska nyligen, insett att jag måste börja tänka innan jag gör ngt. Därav inlägget som jag skrev innan.

Annars bor jag med mina föräldrar, och mina två hundar Delilah och Simba. Medverkar i familjen gör även min syster och min bror som är waaaaaay to old för att bo hemma ;) Och sedan får vi ju självklart inte glömma mina hästar, Smoothie E och Boogie Woogie.

Vill ni veta mer om mig så kan ni ju alltid slänga in en kommentar! ;)




Spanien Sommaren 2011 - Reece, Jag, Luke, Sean & Jack. (foto: Charlene)




Polen Sommaren 2011 - Piotrek, Asia, Jag, Mariusz, och randoms där uppe...


Jag och Charlene


Grönan 2011 - Charlene & Jag



Och sist men inte minst, en enkel bild på moi!

Charlene slänger in ett inlägg lite senare för snart drar vi iväg till Cheerleadingen! :)

// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0